26 februari 2009

Within a strong system you are free!

Kommunistarkitektur är inte alltid lätt. Jag jobbar vidare med grids och matrixer. Rubriken är dagens bästa citat. Det fångar mycket. 
Jag fick se en glimt av Vincents vision idag, men enligt mina kollegor får man inte se resultatet förrän sista veckan. Jag vet alltså fortfarande inte vart jag är på väg.
Jag jobbade till kl 21 idag och räknar med att jobba varje dag fram till inlämning. Det gör resten av kontoret också.
Dagens röst för att stanna eller lämna Leman lägger jag för att lämna kontoret. Gårdagens röst gick till att stanna. Nu står det 1-1. Jag tänkte lägga en röst de tre kvarvarande dagarna också. Så det bli bäst av fem. Jag har visserligen inte fått något slutgiltigt erbjudande från ECS, så jag kanske inte har så mycket att välja på än att stanna. Det finns ingen fritid till att söka nytt när det är sånna här arbetsdagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar