07 februari 2009

Jag avancerar ;)

Idag gjorde jag framsteg :) Jag tror att Davids annorlunda stil är en kombination av flera osvenska faktorer och främst att jag ska testas lite. Jag går ju introveckan och alla ska genomgå samma övningar. Nu jobbar jag visserligen samtidigt men jag tror nog han pejlar läget en del.
Idag har han visat tecken på att han förstår att jag inte är helt novis. Han erbjöd mig till och med att jobba i hans rum istället för i modellrummet, där det är utomhustemperatur. 
Jag hoppas på att kunna bidra med lite bättre stämning på detta kontor för det är riktigt dystert.
Sergei bidrar bara med cigarettrök. Chris går om kring med sin ytterjacka hela dagen och säger inte så mycket mer än att han svarar på tilltal. Polly är väldigt fokuserad på sina receptionsuppgifter och kinesen lägst in jobbar på väldigt bra, men han viskar bara när han pratar. David säger mest "fuck" med Arnold Schwarzenegger brytning. 
Det är ett stabilt gäng det här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar