07 februari 2009

Superstar!

Eftersom jag inte klippt mig sedan september tyckte jag att det var dags att unna mig lite skönhet. Jag var på väg till frisören med topsen, men gick förbi en annan som såg fräschare ut och frisörerna själva hade fina frisyrer.
Jag gick upp till salongen och fick slå mig ner på en gång. Jag blir tilldelad en frisör med stor passion för sitt yrke och han agerar med hela kroppen i mer eller mindre varje klipp. Ni skulle sett när han fönade. Det var värre än att se tv-kockar hacka lök. 
När han var klar sa han bara: Superstar!
88 rmb fick jag betala för hela kalaset. Då ingick massage, bästa schampot och en assistent som lyfte på vissa hårsektioner när frisören behövde det.
Här är min nya "Superstar-frisyr". Jag vet det ser ut precis som vanligt. De toppade bara :)


1 kommentar:

  1. Mamma tycker att du är fin.
    Pappa tycker att du skulle klippa kortare o färga ljusare slinger så du blir lika snygg som han.

    Kram far o mor

    SvaraRadera