17 februari 2009

Hur mår jag egentligen?

Jag har fått frågan flera gånger nu och jag kan tänka mig att det inte verkar så bra men ni ska veta att jag på ett sätt älskar detta. Varje sekund är spännande! Det är en utmaning hela tiden och jag känner mig överväldigad, förnedrad, förvirrad och uppskattad om vart annat. Jag gillar inte min bostad, men jag är glad att jag har en i Shanghai. Jag hatar mitt företag, men jag är stolt över att ha ett i Shanghai. Jag var sjuk i helgen (inte bakis), men kan nu berätta att 14 timmar på jobbet utan mat och rast gjorde under.
Det är klart det finns stunder då jag bara vill ge upp och fara hem till tryggheten. Men ni som känner mig vet att jag trivs lika bra i dammig Homa Bay som på ett lyx SPA i skärgården. Det är omväxlingen och möjligheten att få nya erfarenheter som får mig att må bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar