22 februari 2009

Intervju 8

Idag har jag varit en intervju. ECS Partners är ett tyskt företag (och de har ett kontor i Tyskland till skillnad mot Swiss Leman) och jag blev erbjuden en praktiktjänst där när jag tog examen. Då fick jag tacka nej men denna gång är jag mycket intresserad.
Jag träffade Elizabeth på Starbucks och hade himla trevligt. Vi skrattade till och med hjärtligt, så jag känner att det verkar lovande.
Gissa vad hon sa! Att jag var snygg. Verkar som min "västerländska skönhet" slog där också. 
Hursom helst... De söker ev 4 västerländska arkitekter så chanserna är goda. 
I veckan ska jag på en andra intervju på ECS och då ska jag få träffa Mr Mao som är högsta chefen på kontoret i Shanghai.
Håll tummarna!

2 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas på ett nytt kontor för dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Mamma och pappa håller tummarna.

    SvaraRadera