10 februari 2009

Project 901

Idag blev jag inkallad till chefen. Jag fick reda på mina kommande arbetsuppgifter för en månad framåt. Tävlingen som jag gör tillsammans med David, project 901, ska bli mitt sen. Han och jag gör det tillsammans denna vecka sen är det jag som ta över.
Det är ett statligt kontorskomplex på 90 000 m2 som ska göras på två veckor :) Säg inte att jag sa det för jag får inte berätta att jag gör den tävlingen ;) 
Eftersom det är klar om en månad så kan det vara läge att sluta efter det och det blir det enda jag gör för Leman, men då måste jag säga upp mig denna vecka...
Under mötet hann chefen röka 5 cigaretter.

Senare var det möte med hela design teamet. Chefen skulle dela ut ansvar till lite olika människor. Jag tycker att det är den bästa lösningen tills de hittar en manager för avdelningen. Jag tog inte på mig något ansvar :)
Under detta möte rökte Sergey 6 cigaretter. Amy 2. Chefen 2. Chris 1. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar