21 november 2008

Intervju 5

Idag blev det av. Jag var på A00. Mycket trevligt. Det var en kanadensare som intervjuade mig och det gick bra. A00 väntar på besked om två större projekt och om de får det måste de expandera. De ville träffa mig i förebyggande syfte och när beskedet kommer i december vet de om de kan ta in mig eller inte. Om så blir fallet blir det snabba puckar och jag ska vara på plats snabbast möjligt.
A00 klättrar upp till en andra plats på min topplista. De petar alltså ner Edifice till en tredje plats.
Det var inte lite svårt att hitta till A00:s kontor. De låg på en lite mindre gata med en adress som antydde att det var in på en gränd. Men gränden, som mer var ett eget lite område med flera gator, innehöll bara bostäder och en frisör. En äldre man pekade ut gränden i gränden som hette 310 och så huset som hette 34. Då kom jag till de dörrarna som ni ser på bilden. Men tittar man på brevlådan bredvid så är den ganska arkitektritad, så jag gick på magkänsla och öppnade dörren. Yes, det var rätt. Helt otroligt att jag hittade.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar