23 november 2008

Helg igen

Det har varit dåligt väder här så vi har hållit oss lugna. Igår var vi och provade kappan som jag har beställt hos en skräddare och den var hittills över förväntan. Det var några fel som de ska rätta till samt att de ska förlänga ärmarna. Jag passade på att beställa en röd klänning också. Jag ska hämta båda på torsdag.
Vi var ute i sväng på Barbarossa igår. Det är en orientalisk bar som ligger vid People's Square inne i parken. Det blev en lugn kväll med trevliga drinkar mango/ingefära och vattenmelon. Mums!
Idag sov vi så länge vi ville och jag har varit ute en sväng och köpt några filmer. Vi ska iväg och äta koreansk mat senare ikväll och gå på massage. Ganska soft alltså.
I veckan hoppas jag att få gå på de två återstående intervjuerna samt att rekryteringsfirma Archibat kallar mig på intervju. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar