25 november 2008

Hey Lady, do you need suckers?

Anna och jag gick till fejkmarknaden idag igen. Och jag tackade nej till erbjudandet om att köpa "suckers". Jag tror att försäljaren hade sockor i sin butik.
Det finns en butik som säljer t-shirts och tröjor och hon pratar svenska. När hon hör svenskar ropar hon "Billigare än Ullared". Det tycker jag är lite kul.
Jag inhandlade en "Peak"-jacka så att jag inte ska frysa eller behöva bli blöt nästa gång det regnar. 160 RMB alltså ca 190 kr. Jag är nöjd. Så köpte jag ett par "Prada"-handskar också. 
Man kan verkligen köpa vad som helst och hur mycket som helst. Men jag försöker behärska mig. Jag håller ju på att sy upp lite kläder också. Nån handväska kommer det nog bli, plus att jag nog måste köpa en större väska att ha som handbagage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar