27 juli 2009

3. 2. 1.

Nedrakningen har borjat. Jag har nu avverkat mandagen och i skrivande stund ar det bara 17 arbetstimmar kvar. Jag har ett papper med sma rutor som jag kryssar varje timme. haha... san ar jag :)
Pa onsdag blir inte bara min sista dag pa ECS utan dessutom den dag da min alskade och saknade vanner Sofie och Sofia kommer pa besok. Langtar!
 
Till pa onsdag ska hela presentationen av Art City ga i tryck. Klienten har nu valt mitt koncept och det ar det som ska sammanstallas. Kanns som en perfekt avslutning! Min narmsta kollega Maggie har redan tagit over projektet och jag gor det hon vill ha. Det ar inte mycket att snacka om nar det galler presentationer. Projektet ska beskrivas for kinesiska investerare och jag har fortfarande ingen forstaelse for varfor vissa saker ska var med eller hur man ens satter ihop de sidorna. Det ar pilar, siffror och pastaenden som jag inte ser realism i alls. T.ex "London ar Europas viktigaste konstcentrum". Hmmmm... Berlin? Paris? Rom? Barcelona? "Ingen akte till Bilbao innan de byggde konstmuseet. Nu har vi chansen att skapa en byggnad som lockar folk fran hela varlden." Jag tror inte att turismen kan oka sa mycket mer i denna stad. Inte for en konsthall i alla fall.
Jag kan helt enkelt inte hitta pa sanna saker och forser nu Maggie det hon tycker att jag kan gora sa som sektioner, planer och vyer.
 
Nu ar det 16 timmar och 55 minuter kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar