28 juli 2009

2.1.

Nu ar det bara 12 arbetstimmar kvar. Jag sitter har med min sektion och trixar. Kommer garanterat hinna klart om datorn bestammer sig att inte crasha, vilket den gor titt som tatt.
Idag har receptionisten, Piggy och en tjej till vandrat omkring och klippt naglarna sa det flyger nagelbitar. En kille har sorplat i sin 2 yoghurtar. Det ar sanna saker som jag inte kommer sakna.
Jag kommer daremot sakna filosofiska Jia som garna kommer och berattar om sina drommar och tankar, blyga Wen som egentligen ar bast pa engelska har, men bara i skrift, gulliga Lue som alltid vill halla armkrok, min superkollega Maggie som ar en dundertjej pa alla satt och vis, Mr Lu som ar en riktigt bra avdelningschef, Gonggong som alltid ser sa glad ut och vinkar lite forsynt nar han ser mig, Wanka som har pluggat i Frankrike och som anammat en ganska fransk stil, Ray som skuttar fram och har en jattesot rost och bara sager att hon vill prata med mig men inte kan tillrackligt bra engelska, Mr Wu som ritar i CAD snabbare an jag tanker och langa Liubo som fixar badmintonkvallarna och ar mystisk pa alla satt. 
Mina kollegor ar helt fantastiska och jag hoppas att de kommer och besoker Europa nagon dag och att jag kan hjalpa dem sa som de hjalpt mig.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar