29 juli 2009

1.

Sitter och stadar mitt skrivbord. Trodde aldrig denna dag skulle komma. Jag har till och med varit lite distra pa sista tiden. Det ar inte bra att vara pa ett jobb man inte kanner sig bekvam med.
Har hittat en rolig anteckning fran ett mote som jag inte vet om jag skrivit har tidigare. Det star sa har:
Telefonsamtal: 12
Ljudlos ringsignal: 1
Snorharklingar: 4
Rap: 1
Sorpel: 4
Ciggaretter: 8
 
Det var ett mote med fa ciggaretter. Men desto fler mobilsamtal.
 
Jag har fatt nagra presenter idag. Vad sags om ett pussel som ar gjort i Danmark :) eller sma miniskor som betyder lycka och framgang. Eller te som smakar akvarievatten :)
Mina kollegor har fatt lite mat fran IKEA och tjejerna en scarf var. Maggie fick forstass lite annat ocksa.
Idag blir det aven lunch med mina narmsta kollegor och sen ska jag sitta av de sista timmarna innan det blir dags att forsoka fa ut sista lonen. Hoppas de inte brakar om den.
Basta presenten idag ar nog att Maggie bestamt sig for att jag ska slippa massa uppgifter. Hon sa bara att hon skulle saga till mig nar jag behovdes och sa avslutade hon med ett leende. Maggie ar sa himla bra! Maggie skulle ha en stor hog med miniskor.
 
7 timmar och 15 minuter kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar