24 mars 2009

Tillbaka till Leman

Min förra chef hade inte fått tummen ur och lämnat ifrån sig alla dokument jag behöver för att signa med mitt nya företag. (Jag har alltså inte skrivit på för ECS än.)
Igår tog en av mina chefer upp luren och ringde. Det gick bättre då. Deras ursäkt var att de trodde att jag hade åkt tillbaka till Sverige. Hmmm.... dummaste ursäkten på länge.
Idag kl 14 kunde jag hämta papperna, så jag fick ta en promenad dit. De hade anställt 4 nya. Två tyskar och två kineser. Chris och jag satt och pratade med mina papper färdigställdes och allt verkade flyta på i vanlig takt. Maggie såg helt färdig ut.
De hade fått en vecka ledigt efter senaste tävlingen. Så över 100 övertimmar byttes mot 40 arbetstimmar. Nja... Jag hade inte varit nöjd.
Jag gick så fort jag hade fått mina papper. Hoppas det var sista gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar