19 mars 2009

Mmmm... Turkisk peppar

Tidigare i veckan fick jag en ny lapp från posten. Men då jag var tvungen att lämna ifrån mig passet till mitt nya jobb, fick jag lugnt vänta med att hämta ut det. Idag fick jag tillbaka det. Det var från min moster. Turkisk peppar, kvali räkost, pocketbok och mera godis. Underbart! 
När jag kom hem från posten berättar min rumskompis, Eva, att hon hittat ett paket vid brevlådorna som var till mig. Denna gång från min syster med familj. Mer turkisk peppar :) ännu mera godis :) ballerina kakor, teckningar och armband från Ellen, boken om Zlatan, melodifestival cd:n, te, puder, en tidning om Victoria och Daniels förlovning och massa annat. Nu har jag två tidningar om förlovning, vilket jag ser som en samling och som därför borde bli värdefullt om några år :)
Tack snälla Mita, mormor, mamma, pappa, Sofia, Ellen, Alice, Åke, Eva, Henke, Elsie och Rolf! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar