23 juni 2009

Mr Mao

Mr Mao ar alltsa hogsta chefen pa kontoret. Jag ar osaker pa titeln, men Mastare skulle nog vara nara sanningen.
Han ar bara 32 ar och jag vet inte sa mycket om hans bakgrund.
Det jag daremot vet ar att han ar ogift. Aktenskapet ar mycket viktigt har.
Mr Mao har istallet flera flickvanner, vilket en maktig man ska ha. Han hade visst valt ut en av dessa som han ville gifta sig med, men hans foraldrar tyckte inte hon var lamplig nog. Det har maste vara stora grejer har pa kontoret! Mammsen och pappsen dissade alltsa Mastarens val. Jag vet inte hur folk ser pa sanna saker har i Kina men i mina oron later det som riktigt smaskigt skvaller.
Senaste tiden har det bara anstallt tjejer har pa ECS. Kan det vara sa att Mr Mao letar en ny? Vissa av de nya flickorna ar mycket vackra, sa det ar inte helt omojligt.
Jag laste en  kul sak angaende maktiga man och alskare i en skonlitterar bok. Den kinesiska kejsaren hade dissat hela vastvarlden efter Clintons Lewinsky affar. Vi hade visst kritiserat kinas manskliga rattigheter (igen) och da hade kejsaren svarat att Kina inte tankte lyssna pa ett land dar en president inte ens far ha en alskarinna. En alskarinna ar minsann en mansklig rattighet!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar