08 juni 2009

Jag är full!

Full av saft! :) Den som söker, han finner. Den som väntar på något gott...
Mitt saftsug har fått mig att verkligen leta. IKEA har saft men de är dyra och mindre bra. Jag har letat på supermarkets, närköp, City shop (västerländsk mat) mm, men inte hittat. Idag klev jag in på Marks & Spencers då jag hört att det ska finnas en del bra brittisk mat. Tänkte helt enkelt kolla om det fanns något som kanske passade Mark.
När jag kommer upp för rulltrappan är det som om jag höra änglar sjunga "aaaaAAAAaaa" som på film, glitter föll från himlen och små rosa hjärtan skuttade på golven. Där fanns en hel hylla med saft!!! Svarta vinbär, blandsaft, apelsin och citron/lime. Jag slog till på apelsin och blandsaft utan att blinka.
De hade även relativt billigt vin, godis, kakor i mängder, frusna bär, guck, te och kaffe. Jag slog till på jordgubb/hallon te också. Det hittar man inte här.
Till min stora förtjusning är både blandsaften och apelsinsaften makalöst goda. Jag har redan hinkat i mig en liter. Lyckan är total!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar