04 juni 2009

Familjen Smith

Får jag presentera familjen Smith, min underbara pojkväns härliga familj.
Längst bak till vänster har vi lillebror David. Hade det lite tungt i värmen men kämpade på tappert. Fåordig, men har sina ljusa stunder.
Bredvid honom sitter pappa Peter. En glad pensionär som gillar öl. Totalt tossig och mycket underhållande.
Nästa lillebror sitter längst fram till vänster. Patrick. Yngst i familjen. Reser runt i Australien till vardags, men gjorde precis som jag en avstickare till paradiset.
Längst bak till höger ser ni Mark. Aningens solbränd i ansiktet men lika glad som vanligt. Om inte lite gladare :)
Så ser ni mig. Inte lika brun som resten av gänget, men på god väg. Det ljusa håret hänger med :)
Bredvid mig sitter mamma Jane. Intelligent, stark, rolig, shopoholic. Hoppas jag får träffa henne igen. 
På bilden saknas storebror James och hans flickvän Anne som inte kunde följa med på resan.
Notera alla namnen. Det låter som rena rama undervisningsboken i engelska. Familjen Smith. David, Patrick, Mark, James, Anne, Peter and Jane. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar