06 juni 2009

Jag saknar saft!

Hemma i Sverige brukade jag alltid dricka saft. Bob's saft är ju så smaskig :) Här i Kina har man liksom inte saft. Men dricker grönt te kallt, cola eller så dricker man sånna där äckliga saker som är på tok för starka och smakar som festis eller Mer.
Jag vill ha min egen flaska, blanda så starkt som jag vill ha det och jag vill ha HALLON!
Man jobbar liksom inte med hallon här. Antagligen för att de inte har hallon. Blåbär gillar de. Det är lyxigt och kan köpas för dyra pengar. 
Idag åt jag till med hallonkräm som min syster skickat till mig för att försöka lugna mitt hallon-sug. Det var bra, men inte hela vägen. Jag har önskat en flaska Bob's hallon-blåbärs saft av Klas som kommer hit nästa vecka. Hoppas han får plats med en flaska i sin packning :)

1 kommentar: