27 september 2009

Att bo i ryggsäck

Bra saker:
Jag nöjer sig med det lilla. Jag har väldigt litet behov av shopping och är överlycklig för det hårband jag gjorde av en tröja jag dumpade.
Jag är fri att åka dit plånboken tillåter.
Jag har inga bekymmer (endast nedanstående)
Jag har sin Mark bredvid sig hela tiden.
Underbara länder, platser och stränder.

Sämre saker:
Håret blir blont i solen.
Håret blir sprött av allt saltvatten.
Jag har inte en massa hårprodukter att fixa håret med,
Mina fötter är mindre trevliga. Bär på en fotfil men ingen fotkräm.
Brittiska visa kort krånglar förvånandsvärt mycket.
Det finns inte bankomater i varannat hörn.
Min kamera är trasig :( Bara iPhone just nu.

1 kommentar:

  1. Du är duktig som klarar dig i ryggsäcken! Ska försöka fixa bilder på nya hemmet idag och maila :) Hälsa Mark! Kram

    SvaraRadera