25 maj 2009

Shorts

Hur svart kunde det vara da??? Behover ett par shorts som jag kan ha i Palawan. Vi kommer aka pa lite aventyr sa jag behovde shorts som inte var i citystil och jag ville garna ha ett par som tacker rumpan. Shorts at poppis alla arstider har i kina. Man har bara strumbyxor under nar det ar kallt. Jag trodde liksom att det skulle vara enkelt att hitta, tills jag borjade leta. Vissa satt mer eller mindre som stringtrosor pa mig. Att jag sedan upptackte att jag ar stl 42 i den kinesiska skalan gjorde mig mer eller mindre deprimerad.
Tack vare HM har jag nu tva par snajdiga shorts (stl 38) att ha i Filippinerna nar jag aker dit natten mellan tisdag och onsdag :)


Windows Live ger dig full koll på alla dina vänner - på en och samma plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar