25 maj 2009

Mindre blond

Jag har fatt jobba hart for detta. Jag ville inte ga tillbaka till frisoren da jag inte vill riskera att bli blondare. Man kan dessutom inte kopa ljusbrun harfarg i butikerna. Det tog mycket tanketid innan jag kom pa att jag kunde ga till en frisorshop. De har butiker som saljer produkter direkt till frisorer bara tva kvarter ifran mitt hus. Jag gick dit och kopte frisorprodukter och borjade blanda till sjalv. Forsta forsoket fick bort de kritvita och oranga flackarna. Andra forsoket gjorde det lite morkare men tappade nastan kontrasten mellan slingorna. Tredje forsoket fick jag en morkare ton och man ser fortfarande slingor. Vet inte hur det ser dar bak, men jag har betydligt morkare har nu och kanner mig mer bekvam. Min kollega sa idag igen att jag var sexig, sa det kan nog inte se hur illa ut som helst.
 


Lägg till karta och vägbeskrivning för din fest. Visa vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar