18 maj 2009

Censur!

Nu verkar det som om kinesiska myndigheterna blockerat alla sidor med blogg eller blog i adressen. Jag måste gå genom en "tub" för att nå denna sida och andra bloggar. Jag har varit låst i flera dagar nu. Mycket tragiskt... Men vet jag hur jag ska ta mig hit, det var inte svårt. Tack Stefan!
Ska se om jag kan lägga upp lite bilder från mitt främmande som var här, men som nu farit hem. Det blev mycket shopping och jag har vässat min prut-talang ännu mer. Mycket bra inför kommande besökare.

1 kommentar:

  1. Också enkelt: Blogga via din mail. Du har en epost-adress i din blogg som lyder xxxlinaikina@blogger.com. Logga in på bloggen och kolla vad xxx står för, sen är det bara att mail-blogga. Så här bloggar jag, eftersom det är enklare att logga in på mailen och skicka blogginlägg därifrån. :-)

    SvaraRadera