19 januari 2009

Den som väntar på något gott...

...väntar uppenbarligen på syfilisrapport.

Jag talade nyss med doktorn och han har ordnat så att provsvaren är klara imorgon eftermiddag. Jamen va xxx! Jag skulle ju åkt då.
Nå väl... Inte mycket att göra åt. Jag får boka om igen.
Jag tycker att det är bättre när jag får ansvara för saker och ting för då blir det åtminstone gjort! Nu är det ett gäng slabbadaser som inte verkar kunna repektera tider det minsta, som bestämmer vad som ska ske. Varför uppmuntrade de mig att boka om till på tisdag över huvudtaget?! De trodde ju att det skulle kunna varit klart i fredags.

Något bra hände visserligen nyss. Jag fick veta att det är gratis!!! att boka om en flygbiljett hos airchina andra gången!

Nytt planerat avresedatum är alltså 27 januari.

1 kommentar:

  1. 27 januari... Min pappa fyller år då. Kan man på något sätt slå ihop firandet av er två? Att pappa fyller år och att du äntligen kanske får åka, menar jag? ;-)

    Vi håller alla tummar och tår för att du ska få komma iväg. Inte för att vi vill ha bort dig härifrån, utan för att... Eller, jo förresten. Iväg med dig bara. Sjas! :-D

    SvaraRadera