05 augusti 2009

Den ska med. Den ska hem.

Jag håller på att packa. Det mesta ska skickas hem till Sverige och resten ska ner i en ryggsäck. Denna ryggsäck ska jag leva på i 5 månader! Samma saker i FEM månader! Herre jisses! Detta blir den stora testen för mig.
Hittills har jag 3 stora ikea påsar med saker som ska hem. Mestadels kläder men även några böcker och andra enstaka prylar. Vi har scannat pass, visum och kreditkort, beslutat utflyttningsdatum med hyresvärden och börjat säga hejdå. 
Nu väntar vi på Annas bebis, som kommer på måndag kl 9! Idag var vi där och åt lunch och jag fick klappa magen. Bebisen har det lite trångt där inne och ser nog också fram emot att komma ut. 
Sen ska vi vänta in vår vän Lina som ska komma tillbaka till Shanghai, sen drar vi. Chengdu med alla pandor blir första stopp. Hihi! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar