06 december 2009

Munkar och snöleoparder

Vi har stannat har langre an tankt. Vi vill inte tillbaka till allt sus och bus i de varma storstaderna utan gillar Himalya. Vi ska ta oss in till Sikkim imorgon om vart tillstand bli godkant.
Vi har varit pa ett teplantage som levererar te till Harrods. En upplevelse jag verkligen uppskattade. Tebuskar ar vackra och den lilla damen som berattade om teframstllning var jatterar. Vi har ocksa varit pa ett zoo med snoleoparder, "cloudy leopards", tigrar och andra vackra djur som finns i bergen har om kring. Idag har vi varit till nagra buddistiska kloster och tittat. Utsikten ar helt underbar vart vi an vander oss. Anda jobbiga ar kylan som ar bitande pa kvallarna.
 
Jag ser fram emot att kunna ladda upp bilder sa ni kan fa se. Jag absolut alskar Darjeeling.
 
Vi raknar dock ner. Om en vecka ska vi vara i Dehli och pa mandagen flyger vi till London. Denna underbara resa borjar komma till sitt slut. Det ar jattesvart att forsta och det kanns lite nervost. Ni far vara extra snalla nar jag kommer hem :) och framfor allt mot Mark som kommer folja med till Sverige. Jag saknar er allesammans!!! Har gjort det i over ett ar nu. *ovantat kanslorsvall* :)

1 kommentar:

  1. Vi på Malmgatan saknar er.
    En stor kram från Fam Karlsson.

    SvaraRadera